Кредит You Tube Facebook
Тест-драйв
Підписка
Підписатись
Запис на тест-драйв
Модель авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Запис на ТО
Ваше авто*:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Бажана дата:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.
Взяти участь в акції
Акція:
Прізвище Ім'я По-батькові*:
E-mail*:
Контактний тел.:
Додаткова інформація:
Натискаючи кнопку «відправити» я приймаю умови Користувацької угоди та даю згоду на обробку моїх особистих даних.



Пожалуйста, выберите язык:
UA
RU

Кредит

Компанія "Автоальянс-Захід" спільно з банками-партнерами пропонує кілька кредитних пропозицій для того, щоб Ви обрали максимально привабливий варіант.

Дані пропозиції мають різні розміри авансового платежу, процентної ставки, термін кредитування і т.д. Програма кредитування діє на весь модельний ряд автомобілів Mitsubishi.

Переваги програми кредитування Mitsubishi:

• відсоткова ставка - від 0 **% річних, термін кредитування - до 7 років

• відсутність штрафних санкцій за дострокове погашення кредиту

• прозорість: відсутність прихованих переплат і комісій

• незмінна процентна ставка впродовж всього терміну кредитування

• максимально короткий термін розгляду кредитних заявок.

Страхування

1.jpg

Страхова компанія «АХА», "Арсенал Страхування" та "Княжна" - офіційні страхові партнери  компанії «Автоальянс-Захід»
 СК
«АХА»,СК "Арсенал Страхування" та СК"Княжна" - це клієнтоорієнтовані компанії, які займають надійні позиції на ринку страхування, і які вже сьогодні користується повагою і довірою партнерів і клієнтів.

Ліцензії на всі добровільні види страхування:

І - Індивідуальний підхід

Н – Надійність

Д – Довіра

І – Інноваційність

Г - Гарантія успіху

О - Оперативність

У страхових компаніях розроблені та реалізовані якісні страхові продукти.

Переваги роботи з нашими партнерами:

• персональна робота з кожним клієнтом
• швидке і якісне врегулювання збитків
• виплата страхового відшкодування протягом 15 днів
• та інші.

Консультації з усіх видів страхування Ви зможете отримати за контактними телефонами : СК "АХА"-  0 800 60 69 76, СК "Арсенал Страхування"- 0 800 60 44 53, СК "Княжна"- 0 800 501 486 (безкоштовно зі стаціонарних телефонів).

TRADE-IN

1.jpg

Програма трейд-ін (trade-in) - це можливість поміняти свій старий автомобіль на новий з автосалону, сплативши лише різницю в ціні.


Купуючи автомобіль за системою Trade-In, ви отримуєте наступні переваги:


• позбавляєте себе необхідності шукати покупців на автомобіль


• позбавляєте себе зайвих фінансових витрат, неминучих у випадку продажу автомобіля з пробігом (не платите за рекламу, оренду місця на ринку, бензин)


• гарантію юридичної прозорості процедур купівлі/продажу автомобіля


• захищаєте себе від можливості стати жертвою аферистів при продажі свого авто на ринку або по оголошенню

економію Вашого часу

Після проведення необхідного технічного огляду, узгодження ціни і діагностики автомобіля, Ви не чекаєте його продажу, а можете в цей же день стати власникомнового авто.

Надалі продажем Вашого старого автомобіля займаються наші фахівці.

За детальною інформацією звертайтеся до офіційного дилера Mitsubishi Motors в м.Луцьку ТзОВ "Автоальянс Захід",

Корпоративні продажі

1.jpg

Компанія «АВТОАЛЬЯНС-ЗАХІД» пропонує Вашій увазі програму корпоративних продажів. Програма розрахована на організації, що мають парк автомобілів або планують його придбання або заміну.

В рамках програми корпоративних продажів компанія «
АВТОАЛЬЯНС-ЗАХІД» пропонує Вам комплекс послуг, що включає в себе:

• гнучка система знижок на придбання автомобілів

• повний комплекс послуг з обслуговування автомобілів, включаючи сучасні кузовні та фарбувальні роботи

• спеціальні умови з технічного обслуговування

• спеціальні пропозиції з придбання автомобілів в кредит або лізинг, страхування автомобілів

• надання автомобілів на тест-драйв

• програма лояльності для співробітників Вашої компанії, яка передбачає можливість придбання будь-якої моделі автомобіля Mitsubishi на спеціальних умовах.

Отримати більш детальну інформацію про програму корпоративних продажів Ви можете, зателефонувавши за телефоном (0332) 77-33-00  або надіславши Ваш запит на електронну адресу: info@zahid.lutsk.ua 


Гарантія

1.jpg

Mitsubishi Motors Europe BV (далі по тексту "MME") гарантує, що будь-яка «основна деталь» нового автомобіля, вироблена ММЕ або для ММЕ (далі по тексту "новий автомобіль ММЕ"), не матиме дефектів в матеріалі або збірці, за умови дотримання вимог експлуатації і періодичного технічного обслуговування, описаних в Сервісній книжці і в Інструкції з експлуатації.

Будь-яка з «основних деталей», дефект якої доведений в гарантійний період, буде відремонтована або замінена в цей період безкоштовно будь-яким офіційним дилером Mitsubishi Motors Europe BV.

Тільки дефектна деталь (деталі), яка відповідає мінімальній складовій одиниці, буде відремонтована або замінена.

Основні деталі

Основна деталь - це всі частини Нового Автомобіля за винятком специфічних компонентів, запасних частин, які змінюються при періодичному обслуговуванні і мастил, а також інших позицій, вказаних нижче.

Гарантійний період на новий автомобіль:

Ваш новий автомобіль MITSUBISHI має гарантію 3 роки або 100 000 км пробігу, залежно від того, що настане раніше з моменту початку гарантії зазначеного в Сервісній книжці.

На перші 2 роки обмеження по пробігу не застосовується.

Гарантійна політика дійсна для автомобілів, проданих починаючи з 01.04.2013

Гарантія на запасні частини та аксесуари

Оригінальні запасні частини та аксесуари Mitsubishi розробляються і виробляються компанією Mitsubishi або під її керівництвом і спеціально призначені для використання на автомобілях Mitsubishi. Застосування тільки таких запасних частин є строго обов'язковим з точки зору безпеки і зниження загальних експлуатаційних витрат на автомобіль.
На всі «оригінальні запасні частини Mitsubishi», які підпадають під термін «основна деталь» і «оригінальні аксесуари Mitsubishi», розповсюджується гарантія протягом 24 місяців без обмеження пробігу * з моменту продажу такої частини.
У разі заміни запасної частини* на автомобілі, що знаходиться на гарантії, гарантія на запасну частину продовжується до закінчення терміну гарантії на автомобіль.
Для того щоб гарантія на запасні частини та аксесуари була дійсною, Вам необхідно зберігати касовий чек і наряд замовлення (акт виконаних робіт), які підтверджують придбання та встановлення такої запасної частини у офіційного дилера Mitsubishi.
Гарантія на «оригінальні запасні частини Mitsubishi», «оригінальні аксесуари Mitsubishi» покриває як дефекти самої деталі, так і можливі пошкодження інших пов'язаних деталей, які виникли внаслідок встановлення такої бракованої деталі.
* Для запасних частин, які підпадають під термін «основні деталі»

Умови, за яких власник втрачає право на гарантію
• Несвоєчасне проведення періодичних обслуговувань (як по пробігу, так і по тимчасовому проміжку), або проведення технічних обслуговувань в неповному обсязі.
• Проведення обслуговування, ремонту або інших робіт, у тому числі встановлення додаткового обладнання не в офіційних дилерів Mitsubishi.
• Використання неякісних або не рекомендованих ММЕ паливно-мастильних матеріалів.
• Нехтування вимогами експлуатації, викладеними в інструкції з експлуатації та сервісні книжці.
• Використання автомобіля не за призначенням, використання в незвичайних умовах, таких як ралі, гонки і т.д.
• Проведення модифікації компонентів або систем автомобіля не рекомендованих ММЕ.
• Використання неоригінальних ЗПЧ, придбаних не у офіційних дилерів Mitsubishi.
• Умисна зміна показань спідометра.
Випадки, що не покриваються гарантією
• Знос і стирання будь-яких деталей; старіння або пошкодження полірованих і пофарбованих поверхонь, гумотехнічних виробів, оббивки і інших м'яких покриттів, а також знос будь-яких деталей, яким необхідна регулювання.
• Незначні шуми або вібрація, погіршення регулювань, які не впливають на якість, ефективність або функціонування автомобіля в цілому, і які проявляються лише за певних умов або в незвичайних режимах експлуатації, незначні запотівання в місцях ущільнення.
• Пошкодження, викликані зовнішніми впливами, наприклад: хімічні забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антігололеднимі реагент, камені, пожежі і нещасні випадки, недбалість, акти вандалізму або стихійні лиха.
• Пошкодження, отримані у наслідок пробуксовування коліс.
• Пошкодження, що виникли в результаті руху автомобіля з нестачею експлуатаційних матеріалів (наприклад, масла, охолоджуючої або гальмівної рідини) у зв'язку з несвоєчасним виявленням експлуатаційної витрати або витоку.
• Пошкодження, що виникли внаслідок несвоєчасного усунення несправностей після їх виявлення.
• Пошкодження, отримані в результаті попадання в двигун або внутрішні порожнини агрегатів (електронних блоків) сторонніх предметів і речовин.
• Необхідність проведення регулювальних, мастильних або перевірочних робіт.
• Пошкодження, отримані в результаті дорожньо-транспортної пригоди.
• Пошкодження вантажного кузова або багажного відсіку під час завантаження - вивантаження або недостатньої фіксації вантажу під час руху.
• Витрати, пов'язані з неможливістю використання автомобіля, такі як: втрата часу, витрата палива, телефонні переговори, неможливість продовжувати подорож, втрата або пошкодження вантажу, інші комерційні втрати.
• Корозію елементів підвіски, колісних дисків, каркасів, кріплень агрегатів.
Гарантія від наскрізної корозії
Mitsubishi Motors Europe (MME) гарантує, що в період 12 років всі деталі кузова автомобіля, виготовлені ММЕ або для ММЕ з листового металу, за умови належного обслуговування не матимуть наскрізної корозії (зсередини) внаслідок дефекту матеріалу або виробництва.
У разі ж виникнення такої наскрізної корозії, будь-який офіційний дилер Mitsubishi відремонтує або замінить таку деталь безкоштовно.
Необхідною умовою збереження гарантії від наскрізної корозії є проходження регулярного (відповідно до графіка, див. сервісну книжку) огляду у офіційних дилерів Mitsubishi. Дані про проведений огляд повинні бути занесені у відповідний розділ сервісної книжки.
Гарантія від НЕ наскрізний іржі/корозії деталей з листового металу і дефектів лакофарбового покриття становить 3 роки або 100 000 км. пробігу, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії зазначеного в сервісній книжці.
На перші два роки обмеження по пробігу не застосовується.
Гарантія від наскрізної корозії не покриває такі випадки:
• Корозія в результаті ДТП, недбалого поводження або проведення модифікації кузова.
• Корозія, викликана зовнішнім впливом, наприклад: хімічне забруднення, пташиний послід, кислотні дощі, град, пісок, сіль, антиожеледні реагенти, камені, пожежі і нещасні випадки, недбалість, акти вандалізму або стихійне лихо та ін .
• Корозія, що з'явилася в наслідок невиконання або несвоєчасного виконання дрібних ремонтів або відновлювальних робіт.
Гарантія на специфічні компоненти
На специфічні компоненти, зазначені нижче, поширюється гарантія на перші 12 місяців або 50 тис. км. пробігу, в залежності від того, що настане раніше з моменту початку гарантії зазначеного в сервісній книжці:
• акумуляторна батарея
• форсунки дизельного двигуна
• каталітичні нейтралізатори
• турбокомпресори
• оббивка, ковролін, накладки інтер'єру
• вантажне відділення кузова автомобіля L200
Позиції, що не підлягають гарантії
Нижченаведені запасні частини не підлягають заміні по гарантії, оскільки є традиційно зношуваними і замінними при періодичних обслуговуваннях:
• всі типи фільтрів
• ремені приводу допоміжних агрегатів (крім ременя ГРМ і ременя балансирного валу)
• свічки запалювання
• диск зчеплення і деталі, що вийшли з ладу у разі його поломки
• гальмівні колодки, диски і барабани
• колісні покришки, втулки та інші гумотехнічні вироби (крім сальників і сайлентблоков)
• запобіжники, лампи всіх типів (крім ксенонових)
• зливні пробки, кріплення (болти, гайки і т.д.)
• всі робочі рідини, мастила і масла
• інші випадки і пошкодження, які не підпадають під гарантію та умови, за яких власник втрачає право на гарантію.




Mitsubishi Assistance Package

1.jpg

Програма технічної підтримки на дорогах Mitsubishi Assistance Package (MAP), яка успішно працює в 40-а країнах Європи, діє і в Україні! Кожен власник автомобіля Mitsubishi, який купив автівку в офіційній дилерській мережі,  стає учасником даної програми.

Програма МАР діє 3 роки з моменту покупки автомобіля Mitsubishi, тобто протягом усього гарантійного строку експлуатації автомобіля.

Мета програми - гарантувати водієві та пасажирам максимальний захист від незручностей, у разі будь-яких непередбачених ситуацій на дорогах.

Кожен покупець автомобілів Mitsubishi отримує спеціальну карту учасника програми MAP з телефоном гарячої лінії.

Служба працює 24 години на добу, 7 днів на тиждень.

Завантажити опис послуги MAP (укр. мова, формат PDF, 3,5 МБ)

За своїм наповненням пакет надаваних Mitsubishi Assistance Package послуг є одним з кращих на вітчизняному ринку. На цілодобову гарячу лінію технічної підтримки можна звернутися у разі:

• раптової поломки Вашого автомобіля;
• дорожньо-транспортної пригоди;
• проблем з бензином (нестача палива, заправка невірним типом палива);
• проблем з ключем (втрата ключа, ключ залишився всередині заблокованого автомобіля, ключ пошкоджений);
• проблем з колесами (прокол, вандалізм, порушення герметичності клапана);
• знерухомлення автомобіля в результаті спроби захоплення;
• знерухомлення автомобіля в результаті протиправних дій третіх осіб / вандалізму.

Телефонна лінія програми технічної підтримки: +38 044 206 00 06

Техобслуговування

Своєчасне технічне обслуговування на сервісних центрах офіційних дилерів Mitsubishi Motors дозволить надовго зберегти чудові експлуатаційні якості автомобілів Mitsubishi.

Ви можете завантажити (формат Excel) і переглянути карту операцій технічного обслуговування і вартість технічного обслуговування вашого автомобіля.

Запасні частини та аксесуари

Для точного і швидкого визначення необхідних запасних частин або аксесуарів власник автомобіля повинен повідомити консультанту дилера ідентифікаційний код (VIN), який вказаний у свідоцтві про реєстрацію транспортного засобу (техпаспорт).
Код дає можливість визначити каталожний номер саме тієї запасної частини, яка є точним аналогом деталі, встановленої на Вашому автомобілі.

В Україну поставляються автомобілі так званої європейської специфікації і, як наслідок, саме вони забезпечуються сервісом, запасними частинами та аксесуарами в першу чергу.

Для автомобілів, ввезених власниками самостійно з інших регіонів (наприклад, із США, Японії, країн Близького Сходу) і мають іншу специфікацію (відповідно, американську, для внутрішнього японського ринку або загальноекспортну), можливе завезення запасних частин.

Запасними частинами та обслуговуванням забезпечуються автомобілі, випущені не раніше 1987 року.

В даний час дилери поставляють оригінальні запасні частини та аксесуари, що випускаються на заводах Mitsubishi Motors Corporation або інших фірмах по замовленню корпорації.


Головною особливістю оригінальних запасних частин є те, що саме такі деталі встановлюються на автомобіль при його збірці на конвеєрі.

Перевагою оригінальних запасних частин є їх високу якість.

Інформацію про оригінальні аксесуарах до моделей Mitsubishi можна знайти на нашому сайті в розділі аксесуари кожній з представлених моделей.


За цим посиланням можна завантажити каталог оригінальних дитячих крісел, які рекомендовані заводом виробником для застосування в автомобілях Mitsubishi.

 

Вверх
-